Loteria Zdrowia w Zjednoczone Królestwo wyznaczyła Marka Nasha na stanowisko Dyrektora ds. Marketingu, ponieważ organizacja przygotowuje się do wprowadzenia nowej tożsamości marki. Po nominacji Nash otrzyma zadanie sformułowania nowego podejścia marketingowego i nadzorowania wprowadzenia nowej tożsamości marki. Będzie też odpowiadał za konsolidację funkcji, którymi zarządzały wcześniej inne biura.
Nash ma bogate doświadczenie w branży ubezpieczeniowej w Aviva. Przed rozpoczęciem pracy w Aviva Nash przez sześć lat nadzorował dział marketingu i brandingu w Hiscox oraz pracował w Samsung Electronics, News UK i Shine TV. W News UK prowadził wakacje The Sun za 9,50 funta.
Zauważono, że udana kadencja Nasha w Aviva miała duży wpływ na decyzję The Health Lottery o mianowaniu go. Nashowi przypisuje się utworzenie zespołu bez znacznych zasobów przy zarządzaniu budżetem w wysokości 10 milionów funtów.
Po nominacji Nash oświadczył:
„Moim celem jest sprawienie, aby strategie biznesowe i marketingowe były bardziej ukierunkowane na klienta; skuteczny marketing opiera się na zrozumieniu i zaspokojeniu potrzeb klientów, najlepiej w sposób, którego nie mogą zrobić konkurenci. Zarówno w Avivie, jak i Hiscox wyznaczam docelowych odbiorców, mapuję podróże klientów i zbudowałem plany marketingowe wokół wyjątkowej wartości, jaką miały do zaoferowania marki. Nie mogę się doczekać, aby zrobić to samo dla The Health Lottery ”
Nash wyraził entuzjazm dla szansy pomocy w kierowaniu operator loterii w nowy sposób i przekształcić firmę w markę opartą na innowacyjności gry loteryjne oraz wysokiej jakości cyfrowe doświadczenia klientów.
Nowy dyrektor marketingu kontynuował:
„Moim celem jest współpraca z Lebbym i resztą zespołu w celu stworzenia jasnej strategii marketingowej, która będzie w stanie poprowadzić biznes do przodu i zapewnić wzrost”
Lebby Eyres, który został mianowany prezesem Loterii Zdrowia w marcu tego roku przedstawił Marka zespołowi Health Lottery, mówiąc:
„Ma udokumentowane doświadczenie w tworzeniu strategii, planów i kampanii marketingowych dla firm takich jak Aviva i Hiscox i jesteśmy przekonani, że jego doświadczenie pomoże nam przekształcić markę The Health Lottery i lepiej komunikować nasze podstawowe wartości naszym klientom”
Northern & Shell, właściciel Loterii Zdrowia, wcześniej oferował prowadzenie loterii Loteria narodowa w Wielkiej Brytanii i przewidywano, że będzie licytował kolejne zezwolenie, zanim przegrał z Allwyn. Nowe przejście już trwa, a nowy operator ma zostać uruchomiony w lutym 2024 r.