IGT, słynna firma zajmująca się rozrywką gier Wielka Brytaniai Sony Pictures Television mają 10-letni kontrakt od stycznia 2025 r. do grudnia 2034 r. Zgodnie z umową londyńska firma rozrywkowa zarejestrowana na NYSE będzie miała wyłączne prawa do marki Wheel of Fortune.
Umowa pozwala IGT na dostarczanie marki w grach, loteriach, iGaming i iLottery. Ponadto firma ma teraz niewyłączne prawa do dystrybucji Zawartość koła fortuny w kasynach społecznościowych za darmo.
Według Renato Ascoli, IGT CEO, Global Gaming, uzyskanie wyłącznego dostępu do gier, loterii, iGaming i iLottery do marki Wheel of Fortune do 2034 roku pozwala firmie zmaksymalizować zwroty z partnerstwa licencyjnego. Dyrektor generalny zauważył, że transakcja jeszcze bardziej wzmocni tradycję firmy w tworzeniu wielokanałowych gier Wheel of Fortune, cieszących się dużym zainteresowaniem i znaczącymi nagrodami.
Ascoli dodał:
„Sony Pictures Television jest zaufanym partnerem IGT od ponad 25 lat i w tym czasie dostarczyliśmy zróżnicowane portfolio gier Wheel of Fortune, które wyznaczyło branżowy standard innowacji, jest wyraźnym liderem w branży wydajności gier wykresów i wygenerował znaczne przychody dla naszych klientów.”
Koło fortuny jest jednym z najlepszych produktów hazardowych firmy IGT. Firma wykorzystała go jako strategiczny element w swojej ofercie iGaming i włączyła go do kilka loterii.
Ostatnio firmie IGT udało się udostępnić ten produkt kilku wiodącym operatorom w Ameryce Północnej. Na przykład firma uruchomiła swoje pierwsze kasyno online Wheel of Fortune prowadzone przez markę w Stanach Zjednoczonych po podpisaniu umowy z jednym z czołowych operatorów regionu w marcu br.
Oprócz przedłużenia kontraktu z Sony, IGT przedłużyło również swoje umowy z wiodących operatorów loterii na całym świecie, w tym:
Komentując umowę, wiceprezes Sony Pictures Television ds. teleturniejów, Suzanne Prete, powiedziała:
„Cieszymy się, że możemy przedłużyć naszą wieloletnią współpracę z IGT. Ta przełomowa umowa gwarantuje, że gracze kasyn i loterii na całym świecie będą mogli cieszyć się światowej klasy grami o tematyce Koła Fortuny przez wiele lat”
Prete zauważył, że obie firmy mają tę samą wizję innowacyjnego wykorzystania marki Wheel of Fortune, aby stworzyć więcej możliwości i zapewnić, że marka pozostanie kojarzona z zabawą i wygrywaniem.